29 Ekim 2015 Perşembe

Bu düşüncesiz ve ezici oldu

Ben iş Roland'ın yerine sürdü ben sinir küpü, sinir çok uyandırdı paket oldu. Scared, ama döndü. , Kendine güvenen ve sorumlu çok ben kötü dönüm yapmak üzereydim, ama ben de güçlenmiş başka bir şey, hissediyordum, özgürleşmiş neler endişeleniyorsunuz. Bu düşüncesiz ve ezici oldu. Benim için sürpriz doğru hissetti. . Babam kesinlikle bir adam sadece tersi için baktım başındaydı ataerkil bir ailede büyümüş Baştan Roland her zaman dikkatli, her zaman, yunuslama, deferensiyal olmuştu, ama aynı zamanda onu cinsel sinir bozucu bulundu. Onun pasiflik ben arzu eksikliği için zannettiğini. Bunu ben yeterince çekici değildi, bana ya da ben cinsel yaratıcı ya da yetenekli olmadığını düşünerek kendimi dövdü. Ben o yaşıyor ve o bırakarak tüm ipuçları üzerinde açmadı çift hayata kör olmuştu. O sorumlu etmemi istedi. O güçlü bir kadın, biri firması istedim ve hatta biraz acımasız. Beni şaşırttı bu kadının rolünü üstlenmeye nasıl hissettiğini iyi. Ben, suçlu utanılacak veya pişmanlık hissetmedim. Bay Evli Adam vardı deneyim harika olmuştu. O Roland, evlilik beş yıl ve tarihleme üç yıl içinde ilişkiden benim ilk orgazm yapmadım vardı bana ne verdi.Benim SUPERSIZED yapay penis Jan ile ben lanet gelen orgazm yaşamaya devam ediyordu. Onlar beni yeme Roland vardı orgazm daha iyi değildi, ama onlar bir cinsel boşluğu doldurdu. Ben becerdin gerekiyordu. Ben becerdin olmak hak ve şu andan itibaren ben cinsel shortchanged için reddetti. Ben tam zamanlı bir dominatrix olmak istemedim saat sunulması craved Roland aksine. Günün 23 saat iyiydi, ama 24. Gözlerimi kafamın arkasında haddelenmiş kadar fuck me ediyorum kendi iradesine beni viraj olacağını adım, beni koymak bir cinsel partner birisi istedim kim pompa ve pompa ve pompa ve onun cum ile benim rahim doldurmak istiyorum. Aşk romanları gibi ben birinin eşit parçalar sert ve yumuşak, güçlü, saldırgan, kibirli adam istedi okumak ve Richard hemen aklıma geldi bu yüzden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder